دریچه زیر فن کویل فریم لس

اولین نکته ای که در مورد دریچه زیر فن کوئل فریم لس باید بدانید، آن است که این محصول از جنس کناف بوده و دور آن  مکش دارد. به علاوه این نوع خاص دریچه کناف در شرکت صنعتی رحمتی بر روی گچ برگ 12 میل تولید می شود و همسطح سقف است. به صورتی که بعد از رنگ آمیزی سقف، دریچه شما کاملاً مخفی می ماند. به همین علت به آن ها فریم لس یا بدون فریم گفته می شود.

دسته‌بندی:

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

لازم به ذکر است که تفاوت دریچه زیر فن کویل فریم لس (بدون قاب) با دریچه زیر فن کویل مگنتی در آن است که مدل فریم لس فاقد مگنت بوده و در عوض از اطراف خود مکش هوا دارد و می تواند به صورت وزنه ای یا آلنی باز و بسته می شود.

کاربرد این دریچه همان طور که از نام آن پیداست، جهت دسترسی و بازدید دوره ای فن کوئل به منظور سرویس و تعمیر و نگهداری آن است. این نوع دریچه معمولاً در سقف کاذب ساختمان نصب می شود و نوع وزنه ای آن مناسب مکان هایی است که به باز و بسته کردن مکرر دریچه نیاز داریم.

دریچه فن کویل بدون قاب

 

خوب است بدانید که دریچه های زیر فن کویل فریم لس در سه مدل مختلف ام دی اف، کناف و آلومینیوم تولید می شوند که قیمت های آن ها با هم تفاوت دارد.

اگر بخواهیم این انواع را از لحاظ قیمتی با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که قیمت دریچه های کناف از همه پایین تر است و قیمت دریچه های ام دی اف از انواع دیگر بالاتر می باشد. به این ترتیب قیمت دریچه های آلومینیوم فریم لس یک قیمت متوسط است.

اگر بخواهید به صورت دقیق تر بدانید، باید گفت قیمت انواع دریچه آلومینیوم و دریچه کناف برند رحمتی از هر اینچ 1000 تومان شروع می شود.

قیمت دریچه فن کویل فریم لس

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 3.7 / 5. 3

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه زیر فن کویل فریم لس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

ورود به سایت