دریچه فن کویل شیاردار وزنه ای

دریچه شیاردار وزنه ای فن کویل دارای مکش استاندارد نیز می باشد، زیرا شیار این نوع دریچه زیر فیلتر دستگاه فن کویل قرار می گیرد و به علت همین ویژگی، مکش آن به صورت استاندارد صورت می گیرد.

علاوه بر مکش هوایی که از محل شیار های این دریچه انجام می گیرد، به عنوان دریچه بازدید و دریچه دسترسی به فن کویل هم کاربرد دارد. از این لحاظ می توان گفت که محصول مذکور یک دریچه دو منظوره بازدید و مکش به حساب می آید. با این وجود، کاربرد کلی آن جهت دسترسی به فن کوئل است.

دسته‌بندی:

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

لازم به توضیح است که این مدل دریچه قابل نصب بر روی سقف و بر روی دهانه کانال هوای ساختمان می باشد. از طرفی دیگر این نوع دریچه خطی فن کویل در کارخانه صنعتی رحمتی از متریال ورق آلومینیوم با قاب پروفیل ساخته می شود.

به علاوه اغلب برای باز نمودن دریچه شیاردار وزنه ای باید فضایی در حدود 5 تا 10 سانتی متر را در نظر گرفت تا برای باز شدن درب آن ممانعتی به وجود نیاید.

جهت دوام و کارکرد بیشتر دریچه های فن کوئل شیاردار وزنه ای بهتر است در هنگام باز و بسته کردن، قسمت میانی آن را به سمت بالا فشار داد تا درب دریچه از قاب آن جدا شود و در زمان بستن نیز باید درب را به وضعیت اول برگرداند.

دریچه شیاردار وزنه ای در انواع گریل های 18 سانت و 9 سانت تولید میشود. این دریچه ها به صورت کشویی یا وزنه ای و لولادار قفلی به سلیقه مشتری با رنگ های متفاوت الکترواستاتیک پودری ساخته و نصب می گردد.

این نوع دریچه ها سقفی بوده و عملکرد مکش را در سقف انجام میدهد. این نوع دریچه در سقف به صورت پیچ از روبرو و پیچ از داخل که مخفی می باشد نصب میگردد و عمدتا پیچ از داخل نمای زیباتری به دریچه می بخشد. دریچه فن کویل شیاردار وزنه ای با قفل های زیمنس برنجی باز و بسته می شود.

دریچه شیاردار وزنه ای

کارخانه صنعتی رحمتی توانسته است با بهترین و مرغوب ترین نوع متریال این نوع دریچه را به بهترین قیمت به مشتریان عرضه نماید. از دیگر محصولات مشابه میتوان به دریچه بازدید وزنه ای نیز اشاره کرد که برای دسترسی به تاسیسات مختلف میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

از دریچه بازدید فن کویل شیاردار در کلیه مکان هایی که در آنها از فنکوئل های سقفی و یا کانالی نصب شده استفاده میشود. این نوع دریچه فن کویل قابل نصب در زیر فنکوئل ها به منظور دسترسی به فنکوئل و شیر آلات آن جهت تعمیرات و سرویس های دوره ای آن استفاده میشود.

 

دریچه فن کویل شیار دار وزنه ای

قابلیت های دریچه بازدید فن کویل شیاردار وزنه ای

  • قابل ساخت از دو جنس الومینیوم و آهن گالوانیزه
  • ایجاد امکان برای برگشت هوا
  • امکان تعبیه فیلتر تصفیه هوا
  • امکان تعبیه دریچه رفت و برگشت هوای فنکوئل روی دریچه

دریچه فن کویل شیاردار

 

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 5

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت