سندتراپ | لوور ماسه گیر

سند تراپ یا همان لوور ماسه گیر (لوور سندتراپ Sand Trap Louver) برای فیلتر کردن هوای تازه ورودی به پکیج های هوا ساز، موتورخانه های مرکزی ساختمان، و اتاقک های دستگاه‌های تهویه مطبوع موجود در کارخانجات و سایت های تولیدی استفاده می شود. نوع قرار گیری پره های عمودی این نوع لوور باعث می شود تا مقدار زیادی از ماسه و ذره گرد و غبار درشت از مسیر هوا جدا شده و بوسیله خروجی که در پایین لوور به سمت بیرون تعبیه شده، به بیرون هدایت شوند. این مکانیزم باعث شده تا سند تراپ ها بدون نیاز به تعمیر و نگهداری با عمری طولانی قابل استفاده باشند.

دسته‌بندی‌ها: ,

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

استفاده از سندتراپ قبل از فیلترهای اصلی هواسازها باعث میشود تا تراکم گرد و غبار روی فیلترهای هواساز کمتر شود، و در نتیجه تعویض و نظافت در بازه زمانی طولانی تری نیاز شود.

لوور ماسه گیر

سند تراپ جهت استفاده در اتمسفرهای پر گرد و غبار و پر ماسه بسیار مناسب می باشد. بازدهی و کارکرد این نوع لوور در سرعت هوای کم بسیار مناسب خواهد بود. توصیه می شود بزرگترین سایز ممکن را هنگام طراحی و انتخاب برای لوور ماسه گیر در نظر بگیرید (سرعت هوا روی پره نباید از 1.7 متر بر ثانیه تجاوز کند.). دریچه شن گیر می تواند از ورود برف و باران به داخل ساختمان نیز جلوگیری کند. همچنین ساخت توری برای جلوگیری از ورود انواع خاشاک و حشرات و پرندگان در پشت این دریچه ها وجود دارد.
سندتراپ

جنس ساخت و رنگ سند تراپ

سند تراپ، یا همان لوور ماسه گیر را میتوان از آهن گالوانیزه، آلومینیوم، کربن استیل و استیل با ضخامت های طراحی و تولید کرد. همچنین امکان رنگ آمیزی مطابق با درخواست مشتری وجود دارد. رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری برای این نوع لوور قابل اجرا می باشند. این محصول به صورت پیش فرض بدون رنگ عرضه می گردد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 6

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سندتراپ | لوور ماسه گیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =

ورود به سایت