دریچه بازدید فن کویل لولادار

وقتی فاصله دستگاه فن کوئل یا داکت اسپیلت تا محل دریچه هوا کم باشد، از دریچه های فن کویل لولادار استفاده می شود. زیرا در این صورت فضای کافی برای باز و بسته شدن دریچه به صورت وزنه ای نداریم و مجبور به انتخاب دریچه های بازدید لولادار هستیم.

دسته‌بندی:

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

دریچه زیر فن کویل لولادار که از جنس آلومینیوم است، می تواند هم به عنوان دریچه های بازدید استفاده شود و هم در کاربرد های دریچه زیر فن کویل مورد استفاده قرار بگیرد.

دریچه فن کویل لولادار

انواع مختلف این دریچه ها در مواردی که به عنوان دریچه های بازدید یا دریچه زیر فن کویلی به کار می روند، به شرح زیر است:

  1. دریچه بازدید هوا بند : این نوع دریچه، مکش ندارد و مخصوص دستگاه های داکت اسپلیت است که مکش هوا از قسمت زیرین دستگاه می باشد.
  2. دریچه گل سقفی لولادار: در این مدل، مکش هوا از دور دریچه انجام می شود.
  3. دریچه شیار دار لولادار : این نوع دریچه از قسمت میانی خود یعنی همان شیار ها، هوا را مکش می کند. این مدل استاندارد بوده و بیشتر مناسب مکان های پر تردد است که نیاز به مکش هوای بیشتری دارند.

جنس ساخت دریچه های فن کویل لولادار

دریچه های بازدید فن کویل لولادار در شرکت صنعتی رحمتی از ورق های آلومینیوم با ضخامت استاندارد 1 میلی متر ساخته می شوند و ضخامت پروفیل دور آن ها 1.25 میلی متر است. ضمن آن که در این کارخانه قطعه لولای دریچه از بهترین انواع ملخکی های لولا انتخاب می شود.

دریچه فن کویل لولادار شیاردار

قیمت دریچه های فن کویل لولادار

قیمت دریچه لولادار فن کویل از برند رحمتی چه از نوع دریچه بازدید باشد و چه از نوع دریچه زیر فن کویل، از کف قیمت حدودی هر اینچ 1000 تومان شروع می شود و بسته به نوع یا مدل آن دریچه ممکن است بالاتر رود. البته این قیمت مربوط به تاریخ نوشتار این متن یعنی اوایل بهمن ماه 1402 بوده و اعتبار قیمت آن محدود می باشد.

قیمت دریچه فن کویل لولادار

در هر صورت معتبر ترین قیمت دریچه بازدید زیر فن کوئل لولا دار دیگری را می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت صنعتی رحمتی و با ارائه ابعاد دقیق خود به دست آورید.

بدیهی است انتخاب مناسب ترین مدل با کاربری ویژه شما، پس از مشورت با کارشناسان تعیین شده و قیمت دقیق و نهایی آن تعیین می گردد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 1

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید فن کویل لولادار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

ورود به سایت