دریچه بازدید استیل

یکی از انواع دریچه های بازدید مقاوم و با کیفیتی که در مجتمع های صنعتی و یا بعضاً در ساختمان های تجاری و مسکونی دیده می شود، دریچه بازدید استیل است.

مقاومت بالای ورق های استیل و ضد زنگ بودن آن ها باعث شده است که این مدل دریچه سازگاری بیشتری با مجتمع های صنعتی داشته باشد. زیرا در مقابل زنگ زدگی و خوردگی فلزات مقاومت دوچندانی از خود نشان می دهد و به همین دلیل در فضا های صنعتی که دارای محیط های خورنده ای هستند، مانند مجتمع های پتروشیمی یا پالایشگاه ها یا کارخانه های شیمیایی از این نوع دریچه استفاده می شود.

دسته‌بندی:

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

استقامت بالای ورق های استیل از دفرمه شدن و تاب برداشتن درب دریچه بازدید استیل در اثر گذشت زمان جلوگیری می کند. به همین خاطر در مواردی که ابعاد دریچه بازدید بزرگ باشد و قیمت بالای این مدل دریچه هم نسبت به کیفیت آن اهمیت دوم را داشته باشد، بهتر است دریچه های بازدید مورد نظر خود را از جنس استیل سفارش دهید.

کاربرد دریچه بازدید استیل

همان گونه که اشاره شد، قوام و ایستای بالای ورق های استیل موجب پدید آمدن دریچه هایی مقاوم تر و مستحکم تر از این جنس شده است. به همین دلیل از این ویژگی منحصر به فرد متریال استیل در صنعت تولید دریچه استفاده بهینه می شود، تا در محیط های صنعتی شلوغ و پر جمعیت که درب دریچه مکرر باز و بسته می شود، کاربری مفیدتر و با کیفیت تری از دریچه بازدید بگیریم.

علاوه بر آن در برخی استخرها که نیاز به دریچه بازدید تاسیسات یا شیر آلات باشد، به دلیل وجود گاز های خورنده ای مانند کلر و ازن، استفاده از دریچه بازدید استیل پیشنهاد می شود. به علاوه با توجه به ظاهر زیبا و براق دریچه های استیل از آن ها در تولید باکس های آتش نشانی نیز استفاده می شود. در نظر داشته باشید که شرکت صنعتی رحمتی انواع دریچه بازدید آلومینیومی در ابعاد مختلف را نیز تولید میکند.

قیمت دریچه بازدید استیل

اگر بخواهیم عوامل تعیین کننده قیمت دریچه بازدید استیل را بر شماریم، در وهله اول باید بگوییم ابعاد آن دریچه تعیین کننده عمده قیمت آن است و آشکار است که هر چه ابعاد دریچه بزرگتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

در وهله دوم مدل دریچه سفارش داده شده که استفاده از قفل یا یراق آلات خاصی را به همراه دارد، تعیین کننده قیمت دریچه بازدید استیل می شود.

هر چند لازم به ذکر است مدلی که اغلب برای این نوع دریچه بازدید پیشنهاد می شود، مدل لولادار با قفل است که البته انتخاب مدل قفل تا حدی به ابعاد دریچه بستگی دارد و تا حدی نیز می تواند انتخاب مشتری باشد. زیرا برخی قفل ها مناسب دریچه های سایز کوچکتر هستند و برخی دیگر به درب های بزرگ با وزن سنگین جواب نمی دهند.

به همین دلیل لازم است که هنگام سفارش دریچه بازدید استیل مورد نظر خود به توصیه های کارشناسان کارخانه صنعتی رحمتی توجه نمایید تا بر مبنای آن بهترین دریچه تولیدی را دریافت نمایید.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. 0

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید استیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

ورود به سایت