دریچه بازدید سرویس بهداشتی

همان طور که میدانید یکی از کاربرد های دریچه های بازدید آن است که محل دسترسی آسان و سریعی برای سرویس های دوره ای و تعمیرات و نگهداری انواع تاسیسات و تجهیزات موجود در سقف ساختمان یا دیوارها فراهم می کند که از آن جمله می توان به دریچه بازدید سرویس بهداشتی اشاره نمود.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

از طرفی دیگر سیستم لوله کشی آب و فاضلاب هر ساختمان درست مشابه کابل ‌های برق نیاز به مشخص شدن محل‌ های ارتباطی اصلی و فرعی دارد که در صورت کاربرد دریچه بازدید سرویس بهداشتی جانمایی آن مشخص می شود. به این ترتیب در زمان هایی که نیاز به تعمیرات باشد، دسترسی سریع تری به شیر فلکه ها یا لوله های فاضلاب پیدا می کنیم و حتی ردیابی نشتی یا خرابی نیز سرعت بیشتری پیدا می کند.

مزایای استفاده از دریچه بازدید سرویس بهداشتی

دریچه های بازدید سرویس بهداشتی فقط کاربرد دکوراسیون و زیبایی نما ندارند، بلکه ضرورت های سیستماتیک هم دارند. به عنوان مثال دریچه های بازدید ساختمان مزیت های دیگری مانند نمایش محل اصلی قرارگیری تاسیسات، و افزایش طول عمر آنها و پوشش دهی زیبای نما را در پی دارند.

خرید دریچه بازدید سرویس بهداشتی

در این میان امتیاز ویژه ای که انواع دریچه بازدید تاسیسات شرکت صنعتی رحمتی دارد، تنوع در طرح، جنس، مدل و شکل ظاهری آن ها و گوناگونی یراق آلات ویژه باز و بسته شدن درب دریچه ها است که موجب می شود تا گستره انتخاب مشتریان وسیع تر باشد. برای مشاهده مدلهای مشابه حتما به صفحه دریچه بازدید آلومینیومی نیز مراجعه کنید.

نکات مهم در خرید دریچه بازدید سرویس بهداشتی

نکته اولی که در خصوص خرید و سفارش این نوع دریچه لازم است بدانید، آن است که به دلیل وجود رطوبت زیاد در سرویس‌ های بهداشتی، بهتر است این مدل دریچه از جنس آلومینیومی یا آهنی سفارش داده شود. به این معنی که دریچه هایی از جنس چوبی یا ام دی اف به هیچ وجه مناسب این فضاها نیستند. زیرا در اثر رطوبت موجود در هوای این گونه محیط ها به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند و در واقع غیر قابل استفاده می شوند.

نکته دوم آن که کیفیت رنگ و ضخامت ورق آلومینیومی متشکله این نوع دریچه باید آن قدر بالا باشد که مقاومت بیشتری در مقابل خوردگی فلزات از خود نشان دهد. زیرا همان طور که می دانید ضریب خوردگی فلزات در حضور آب و رطوبت به شدت بالا می رود. فلذا بایستی از ضخامت رنگ و کیفیت رنگ بالاتری برای پوشش دهی این نوع دریچه استفاده نمود.

همچنین فراموش نکنید شرکت صنعتی رحمتی تولید کننده انواع دریچه تهویه هوا ساختمان در مدلهای متنوع با متریال مختلف از جمله آلومینیوم، آهن، استیل و چوب میباشد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. 0

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید سرویس بهداشتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =

ورود به سایت