دریچه بازدید چوبی

دریچه های بازدید ام دی اف که در حقیقت همان دریچه بازدید چوبی با روکش پلی اورتان یا پی وی سی هستند، هم به عنوان دریچه های دسترسی به تاسیسات و هم به عنوان المانی برای زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان به کار می روند.

به عنوان مثال دریچه های بازدید زیر فن کوئلی چوبی یا از جنس ام دی اف هم به عنوان پوششی در سقف برای دستگاه های هواساز فن کوئل به کار می روند و هم دارای دریچه های هوادهی هستند.

دسته‌بندی:

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

از لحاظ جزئیات ساخت و تولید، دریچه بازدید چوبی فنکوئل از یک قاب و یک درب دسترسی تشکیل شده است. قاب این دریچه های بازدید چوبی در اطراف دستگاه فن کوئل قرار می گیرند و اغلب در سقف نصب می شود. درب دریچه های بازدید چوبی یا ام دی اف هم به دو شکل وزنه ‌ای و لولایی می تواند ساخته شود.

لازم به توضیح است که درب دریچه های چوبی وزنه ‌ای، از یک تخته ام دی اف با حاشیه ‌های ابزار خورده ساخته می ‌شود و نیازی به قفل یا دستگیره و یا یراق آلات اضافه ای در بدنه‌ درب آن وجود ندارد. برای مشابه مدلهای دیگر حتما صفحات دریچه بازدید و دریچه بازدید آلومینیومی را مشاهده نمایید.

کاربردهای دریچه بازدید چوبی

مزایا و معایب دریچه بازدید چوبی

  • اولین مزیت برجسته و ویژه دریچه های چوبی یا ام دی اف، زیبایی و جلوه ای است که بر معماری داخلی و دکوراسیون فضا می بخشند و آن هم به دلیل استفاده از المان طبیعی چوب است. از این زیبایی طبیعی چوب یا همان دریچه های بازدید ام دی اف در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می توان بهره گرفت.
  • دوام و استحکام ام دی اف حتی از چوب نیز بالاتر است. به خصوص که مانند فلزات مشکل زنگ زدگی یا خوردگی را ندارد. اگر چه این متریال نیز در برابر رطوبت تغییر وضعیت داده و دفرمه می شود. به همین دلیل هم این مدل دریچه ها نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارند. زیرا باید از تماس با هر گونه آب یا رطوبت محافظت شوند.
  • مزیت ویژه دیگری که‌ دریچه فن کویل سقفی از جنس ام دی اف و از مدل گل سقفی دارند، جدا شدن درب دریچه هنگام بازدید از فن کوئل است. اگر چه دریچه های بازدید لولایی، درب دریچه هنگام بازدید به صورت قفل و لولا باز می شود و هنگام استفاده از این دریچه، درب از ساختار دریچه ام دی اف جدا نمی‌ شود.

قیمت نسبتاً بالای دریچه بازدید چوبی یا ام دی اف را شاید بتوان یکی از معایب آن دانست که در تعداد بالای سفارش بسیار قابل توجه می شود. به همین دلیل هم بیشتر متقاضیان این مدل دریچه را مشتریان خانگی یا تکی تشکیل می دهند و پیمانکاران ساختمان تمایل زیادی به خرید این مدل دریچه نشان نمی دهند.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. 0

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید چوبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

ورود به سایت