دریچه بازدید با قفل زیمنسی

یکی دیگر از دریچه های بازدید آلومینیومی و با کیفیتی که در کارخانه صنعتی رحمتی ساخته می شود، دریچه بازدید با قفل طلایی است که به نام “دریچه بازدید با قفل زیمنسی” نیز در صنعت شناخته می شود.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

قفل باز و بسته کردن این نوع دریچه بازدید لولایی، از مدل قفل پروانه ای با لولای کتابی است که تحت عنوان قفل های زیمنسی نیز شهرت دارند. شایان ذکر است که قفل های زیمنسی در دو رنگ نقره ای و طلایی، به همراه کلید مربوطه در بازار فروخته می شوند.

دریچه بازدید با قفل زیمنسی

ویژگی ها و کاربرد دریچه بازدید با قفل زیمنسی

این مدل قفل که بیشتر بر روی دریچه داکت اسپلیت و جعبه آتش نشانی کار گذاشته می شود، کیفیت بسیار بالایی دارد و برای دریچه های بازدید در ابعاد بزرگ و سنگین نیز مناسب می باشد. زیرا همان طور که استحضار دارید، قفل های مگنتی برای دریچه بازدید در ابعاد بالا که وزن دریچه سنگین است، قابلیت اجرایی ندارد. چرا که مگنت آن نمی تواند وزن های بالای دریچه را تحمل نماید.

علاوه بر آن دوام و طول عمر بالای این مدل قفل موجب شده است که مشتریان بسیاری تمایل داشته باشند که در دریچه بازدید تابلو برق یا دیگر دریچه های بازدید تاسیسات سفارشی خود از این مدل قفل استفاده کنند.

همچنین فراموش نکنید شرکت صنعتی رحمتی تولید کننده انواع دریچه تهویه هوا ساختمان در مدلهای متنوع با متریال مختلف از جمله آلومینیوم، آهن، استیل و چوب میباشد.

ویژگی های دریچه بازدید با قفل زیمنسی

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 1

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید با قفل زیمنسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

ورود به سایت