در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دریچه جت نازل

دریچه جت نازل مناسب فضاهایی می باشد که نیاز است انتقال هوا به مسافت های دور از محل خروج هوا انجام شود. دریچه سقفی گرد جت نازل متحرک برای ارتفاع زیاد و فضاهای بزرگ که نیاز به پرتاب باد طولانی دارند طراحی شده است. مانند سالن های تئاتر که می توان روی سقف جهت پرتاب عمودی و یا روی دیوار جهت پرتاب افقی نصب و تنظیم کرد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

این دریچه اساسا از انواع دریچه سقفی است ولی در دیوار هم میتوان از آن استفاده کرد. همچنین قابلیت نصب دمپر برای تنظیم یا انسداد هوای عبوری از خود را دارد. دمپر پروانه ای بصورت باله های پروانه ای شکل، با باز و بسته شدن خود، امکان تنظیم هوای عبوری از دریچه جت نازل را به راحتی فراهم می سازد.

جت نازل
جت نازل

با توجه به شکل ظاهری شکیل و زیبا و دکوراتیو دریچه های جت نازل ، در محیط هایی که کانال هوا به صورت اکسپوز اجرا شده است استفاده از این دریچه ها متداول می باشد. سطح آلومینیومی بدنه بعد از مونتاژ، با رنگ کوره ای مرغوب با رنگهای استاندارد یا درخواستی پوشش داده میشود.

ویژگیهای دریچه جت نازل

ساختار دریچه جت نازل (محوری که در وسط تیغه های موازی در دریچه جت نازل وجود دارد) باعث می شود هوای خروجی حداقل در بازه ی کمانی به میزان ۶۰ درجه به اطراف قابل پرتاب باشد. پره ها و تیغه های متوالی و عمودی دریچه جت نازل در فواصل یکسان، باعث خروج و پرتاب هوا با بیشترین شتاب به محیط می شود.

ویژگیهای دریچه جت نازل

دریچه جت نازل بوسیله پره ها و تیغه های متوالی و موازی هم به یک کانون متصل می باشند. این ویژگی باعث میشود بصورت متمرکز و نقطه ای ، انتقال هوا را در جهت های عمودی و افقی انجام شود. در نتیجه این قابلیت باعث می شود در محیط های وسیع با ارتفاع زیاد، بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی صورت بگیرد.

جنس این نوع دریچه ها آلومینیوم می باشد. محل نصب آنها داخل سقف، دیوار و یا کانال های باز می باشد. برای مشاهده همه محصولات مشابه حتما صفحه دریچه گرد و دریچه تنظیم هوا را مشاهده نمایید.

کاربرد دریچه پرتاب بلند جت نازل

جت نازل ها جهت دهش حجم بالای هوا در فضاهای بزرگ که پرتاب طولانی نیاز دارند طراحی شده اند. به همبن دلیل به آنها دریچه پرتاب بلند نیز گفته میشود.  از این دریچه ها می توان روی سقف (پرتاب عمودی) و یا روی دیوار (پرتاب افقی) بهره برد. پیشنهاد کارخانه صنعتی رحمتی برای سالن ها و فضاهایی مانند محیط های صنعتی، تالارها، ورزشگاه ها و… استفاده از دریچه های جت نازل می باشد.

برخلاف دریچه جت دیفیوزر که قابلیت تغییر جهت جریان تا 30 درجه را در تمامی جهات دارد دریچه های جت نازل تنها حول یک محور قابلیت تغییر جهت جریان تا 30 درجه را دارا می باشند. دریچه جت نازل قابلیت این را دارد که در فصل های سرد و گرم سال جهت دهش هوا را تغییر داد. برای دهش باد گرم از پرتاب رو به پایین به دلیل طبیعت بالا رونده هوای گرم میتوان استفاده کرد. همچنین برای باد سرد جهت پرتاب رو به بالا به دلیل طبیعت پایین رونده هوای سرد میتوان از آن بهره برد.

دریچه پرتاب بلند هوا
دریچه پرتاب بلند هوا

یکی از قابلیت های دریچه های جت نازل ارائه در المان های چهارگوش به صورت تک المان تا چهار المان می باشد که قابلیت تزریق حجم بالای هوا در محیط را فراهم می آورند. این دریچه ها در قطرهای نامی استاندارد 100-125-160-2-250 -315-400 و … جهت هوادهی 54 تا 1440 متر مکعب بر ساعت و قابلیت تنظیم جهت خروج جریان از -30 تا +30 از جنس ورق آلومینیوم مرغوب طراحی و ساخته میشوند.

مزایای دریچه های جت نازل

  1. امکان پخش هوا در حجم بالا.
  2. امکان پرتاب هوا بصورت عمودی تا ۲۰ متر.
  3. پرتاب هوا بصورت یکپارچه.
  4. کم صدا بودن هوارسانی با استفاده از دریچه جت نازل.
  5. قابلیت نصب روی دهانه انشعاب، پلنیوم باکس و یا هر نوع قاب و فریم دکوراتیو دیگر.
  6. قابلیت پوشش محیطی تا شعاع ۶۰ درجه.
  7. امکان هوادهی تا ۸۰۰۰ فوت در دقیقه را دارا می باشد.
  8. قابلیت ساخت از ورق آلومینیوم.
  9. تنظیم آسان تیغه های دریچه های پرتاب بلند در جهت های مختلف و امکان تعیین زاویه هوادهی.
  10. عدم افت فشار و حجم هوا.

نصب دریچه جت نازل

برای نصب دریچه های جت نازل از پیچ خودکار استفاده می گردد. جای پیچ (خزینه) قبل از اعمال پوشش رنگ روی قاب دریچه ایجاد میشود. برای اطمینان بیشتر توصیه میشود این دریچه روی قاب چوبی یا فلزی نصب شود. دلیل آن این است که اگر دریچه مستقیم روی گچ نصب شود به مرور زمان امکان لقی و شل شدن آن وجود دارد.

برای نصب دریچه جت نازل روی دیوار های کاذب با مصالح خشک (کناف و …) نیز باید نکاتی رعایت شود. باید دقت شود که دور تا دور باز شوی دریچه از پروفیل های مخصوص سقف کاذب برای استحکام بیشتر و اتصال مطمئن دریچه به دیوار استفاده شود.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 3

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت