در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دریچه گرد برجسته

دریچه سقفی گرد برجسته (دیفیوزر گرد برجسته ) قابل استفاده در کاربردهای سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع می باشد. این دریچه را می توان جهت دریچه رفت، برگشت و تخلیه (اگزاست) استفاده کرد.

دریچه گرد سقفی برجسته آلومینیومی یک پخش کننده سقفی جهت استفاده در هوای رفت سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد. پخش هوای این نوع دریچه به صورت 360 درجه بوده و مناسب سقف هایی تا ارتفاع 4 متر می باشد. جنس این دریچه آلومینیوم بوده و رنگ آن اغلب سفید از نوع پودری کوره ای الکترو استاتیک بوده که امکان تغییر رنگ آن نیز وجود دارد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

کاربرد دریچه های سقفی گرد برجسته

دریچه های سقفی برجسته گرد جزو دسته محصولات دریچه هوای رفت با الگوی توزیع هوای دیفیوزری محسوب میشود. از این دریچه میتوان براری انتقال و توزیع هوای تولید شده توسط دستگاه های تهویه مطبوع ( داکت اسپلیت، فن کویل، هواساز و … ) استفاده کرد.

دریچه های گرد مانند دریچه گرد برجسته زمانی به کار برده می شوند که کانال ها و انشعابات به ویژه انشعابات مدور در انتهای راه خود پس از طی طریق از مبدأ که یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوع می باشد به انتهای مسیر که فضای مورد نظر می باشد، رسیده و از طریق دریچه در این فضا منتشر می شود.

انواع مکانهای مسکونی و تجاری و اداری شامل رستوران ها، بیمارستان ها، هتل ها و … میتوانند از این دریچه های پرکاربرد استفاده کنند. همچنین نمونه مشابه این محصول دریچه گرد تخت میباشد.دریچه سقفی گرد برجسته

نصب دريچه سقفی گرد برجسته آلومينيومی

این دریچه تنظیم هوا قابلیت نصب روی انواع سقف های کاذب و حتی اتصال مستقیم به کانال های گرد را دارد. به دلیل خاصیت جداشوندگی فنری پره ها از قاب دریچه، پره های این محصول را می توان به راحتی از قاب جدا کرد و عملیات نصب را از داخل قاب اجرا کرد که باعث می شود روی رخ قاب نیازی به سوراخ پیچ نباشد. رعایت این نکته تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری و معماری فضا خواهد داشت.

شرکت صنعتی رحمتی برای تولید انواع دریچه سقفی از بهترین آلیاژ های ورق های آلومینیومی استفاده می کند. کیفیت بالای ساخت این دریچه ها در موسسه فنی شاهرخی باعث صادرات این محصول به کشور های حوزه خلیج فارس شده است. همانند مدل گرد تخت این دریچه ها در طراحی های سقف باز (Exposed design) و پلان باز (Open plan) مانند سالن های بزرگ نمایشگاه، سوپر مارکت ها، فرودگاه ها، کارخانجات و … مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورت نیاز خریدار میتوان دریچه سقفی گرد برجسته را همراه با سوراخ پیچ در قاب، دمپر گرد پروانه ای ، دمپر پشت دریچه ای نیم صفحه ، تبدیل پشت دریچه ای جهت کانال فلکسی بل، و در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک تولید نمود.دریچه-سقفی-گرد-برجسته-با-دمپر-نیم-صفحه

ویژگی های دریچه سقفی گرد برجسته

  • قابلیت استفاده به عنوان دریچه رفت و برگشت
  • دارای پره های ثابت
  • قابلیت ساخت با ابعاد سفارشی خریدار
  • مناسب جهت استفاده در ارتفاعات بیش از 4 متر
  • ساخت از جنس پروفیل آلومینیوم اکسترود شده به ضخامت 1.25 میلیمتر برای پره و قالب
  • دارای پوشش رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیک
  • قابلیت نصب دمپر گرد پروانه ای یا دمپر گرد نیم صفحه ای

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 5

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت