دریچه آرمسترانگ (تایلی) چهار طرفه

یکی از انواع پرکاربرد دریچه های تایلی، دریچه آرمسترانگ چهار طرفه است. دریچه های مخصوص تایل آرمسترانگ برای هوای رفت در اشکال چهارگوش، سبد تخم مرغی و گرد طراحی و ساخته میشوند.

ویژگی و مزیت اصلی دریچه تایلی چهار طرفه سقفی، امکان پخش هوا از چهار سمت خروجی این دریچه می باشد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

انواع مختلف این دریچه ها از قبیل دریچه تایلی گرد تخت، مطابق تایل های آرمسترانگ ساخته میشود. با استفاده از انواع مختلف این دریچه در تایل های سقف کاذب می توان الگو های جریان مورد نیاز را جهت تهویه هر چه بهتر فضا به وجود آورد.

دریچه تایلی چهارطرفه

دریچه سقف کاذب (آرمسترانگ) چهارطرفه به دو صورت با دمپر هوا و بدون دمپر میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. این مدل از دریچه هوا هم برای رفت هوا ( دمش) و هم برای برگشت هوا (مکش) ، مورد استفاده قرار میگیرند.

کاربرد دریچه تایل آرمسترانگ چهار طرفه (چهارگوش)

دریچه تایلی چهارگوش سقفی اغلب با استفاده از یک رابط گرد یا چهارگوش به خط اصلی کانال هواساز متصل می شود. از این دریچه دهش هوا که دارای الگوی توزیع هوای دیفیوزری هستند در انتقال و توزیع هوای تولید شده توسط کلیه دستگاه های تهویه مطبوع ( داکت اسپلیت، فن کویل، هواساز و … ) استفاده میشود.

دریچه آرمسترانگ چهارطرفه

یکی از مشکلات موجود در کانال کشی سقف های تایلی هماهنگی دقیق خروجی کانال و تایلی است که دریچه در آن قرار می گیرد. لذا با استفاده از تبدیل و یا پلنیوم باکس، دیگر نیازی به دقت بالا در کانال کشی نبوده و فاصله کانال تا دریچه به وسیله کانال های فلکسیبل متصل می گردد.

در سالهای اخیر کانالهای فلکسیبل نقش عمده ای را بعنوان داکت انتقال هوا به عهده گرفته اند. این کانال ها دارای انعطاف بسیار خوبی در داخل فضای سقف کادب هستند. در نتیجه دریچه سقف کاذب چهارطرفه را میتوان بواسطه ی یک باکس هوا که پشت آن تعبیه می گردد، با استفاده از لوله های خرطومی به خط اصلی کانال هوا متصل کرد.

برای مشاهده مدلهای مشابه دیگر به صفحه دریچه تایلی مراجعه کنید.

مشخصات و کاربردهای دریچه های تایلی چهار طرفه

  • قابلیت نصب بسیار آسان و انعطاف فراوان با استفاده از تبدیلهایی با ابعاد مختلف جهت اتصال به کانال
  • ظاهر زیبا و دکوراتیو جهت انواع مصارف خانگی، اداری، رستورانها و هتلها
  • رنگ: پودری کوره ای الکترو استاتیک
  • جنس: ورق، پروفیل آلومینیوم
  • محل نصب: روی سقف های کاذب تایلی
  • ابعاد: طبق سفارش و درخواست خریدار

طریقه نصب دریچه سقف کاذب چهارطرفه نیز ساده و آسان است. برای نصب این دریچه ها نیاز به پیچ یا هر وسیله اضافه ای نیست، و در نشیمن سه پری های اسکلت سقف کاذب ، نصب و تعبیه می شوند.

دریچه سقف کاذب 4 طرفه

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 3

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت