در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دمپر وزنی

    دسته‌بندی‌ها: ,

    • تضمین بهترین قیمت بازار
    • استفاده از مرغوب ترین متریال
    • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
    • پرسنل مجرب فنی

    دمپر وزنی یا بالانس دمپر در تمامی مناطقی که نیاز به جلوگیری از بازگشت جریان هوا به داخل کانال و محیط ، و تحت یک فشار معین باشد، قابل استفاده میباشد. دمپر وزنی بر روی نما یا دیوار یا بر روی کانال از جنس ورق های آلومینیوم قابل نصب است. بالانس دمپرها با رنگ مورد نظر خریدار پوشش دهی هستند. کارکرد دمپرهای وزنی به هیچ گونه وسایل جانبی نیاز ندارد.

    از دمپر وزنی جهت نصب بر روی دیوارهای اتاقهای دیزل ژنراتور، یا روی فن های اگزاست یا دهش هوا استفاده می شود. بالانس دمپر به صورت ثقلی بسته شده و با فشار ایجاد شده و توسط فن باز می گردند.

    بالانس دمپر
    بالانس دمپر

     

    ساخت و عملکرد دمپر وزنی

    در صورتی که از متریال های سنگین تر مثل آهن گالوانیزه با ضخامت بالاتر به جای آلومینیوم استفاده شود، وزن پره ها به تبع بیشتر می شود و فشار مورد نیاز پشت دمپر برای باز کردن پره ها نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه با سنگین کردن پره ها می توان تعیین کرد که پره ها در چه فشاری باز شوند.

    دمپر وزنی

    ساخت دمپر های وزنی کاملا سفارشی است و در ابعاد مختلف به صورت گرد و چهار گوش ساخته می شود. قاب دور بالانس دمپر از ورق ضخیم است و در انواع یک طرفه فلنج و دو طرفه فلنج ساخته می شود. پره های داخلی که وظیفه کنترل هوا را به عهده دارند، از ورق های سبک با جنس های مختلف ساخته می شود. به محض روشن شدن دستگاه تهویه مطبوع ، دمپر توسط جریان هوا باز می شود.

    شرکت صنعتی رحمتی همچنین تولید کننده انواع دمپر هوا و دمپر ضد آتش میباشد.

    برای امتیاز دهی کلیک کنید

    میانگین امتیازات 4.7 / 5. 10

    اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

    ورود به سایت