دریچه خطی فن کویل

یکی از دریچه های پر کاربرد در ساختمان های پیشرفته ای که از فن کوئل به عنوان سیستم گرمایشی استفاده می کنند، همین دریچه خطی فن کویل است که جزو ساده ترین دریچه های خطی هوا به شمار می آید. این دریچه ها که در برخی مراجع به نام دریچه زیر فنکوئل خطی هم نامیده می شوند، جهت دسترسی راحت تر به دستگاه های فن کوئل در سقف ساختمان ها نصب می شوند.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

خوب است بدانید که سایز و ابعاد مختلفی از این نوع دریچه مورد استفاده قرار می گیرد که این سایز بستگی به اندازه شیر دسترسی به فن کوئل و ابعاد مورد نیاز برای بازرسی این دستگاه دارد. بنابراین هنگام ثبت اندازه های قطعی برای ساخت این نوع دریچه دقت کنید که فضای دسترسی کافی را جهت سرویس و یا تعمیرات احتمالی آینده به دستگاه فن کوئل در نظر بگیرید.

با این وجود اصولی ترین و مطمئن ترین راه برای اندازه گیری دقیق جهت سفارش هر نوع دریچه زیرفنکوئل، استفاده از کارشناسان نصب و اندازه گیری شرکت صنعتی رحمتی است که تمام ملاحظات فنی و تاسیساتی لازم را در نظر می گیرند. برای مشاهده مدلهای مشابه حتما به صفحه دریچه بازدید آلومینیومی نیز مراجعه کنید.

قیمت دریچه خطی فن کویل

با توجه به توضیحات ارائه شده، عوامل موثر بر قیمت دریچه خطی فن کویل عبارتند از ابعاد و تعداد دریچه و نوع مدلی که انتخاب می کنید. زیرا همان طور که در صفحات مختلف سایت مشاهده می کنید، انواع مختلف و گوناگونی از مدل های دریچه فن کویل در کارخانه صنعتی رحمتی ساخته می شود. همچنین مدل های مشابه تحت عنوان دریچه داکت اسپلیت نیز جزو محصولات پرفروش این شرکت محسوب میشود.

قیمت دریچه خطی فن کویل

به صورت کلی و تخمینی می توان گفت که قیمت دریچه خطی فن کوئل از هر اینچ 1500 تومان شروع می شود و با توجه به بزرگ تر شدن ابعاد دریچه شما، این قیمت در آن ابعاد ضرب می گردد. از طرفی دیگر هر چقدر تعداد دریچه ای که سفارش می دهید، بیشتر باشد، از تخفیف ویژه فروش های عمده برخوردار می شوید و قیمت نهایی هر دریچه برای شما پایین تر از آب در می آید.

خوب است بدانید که در میان مدل های مختلف دریچه های خطی فن کویل تولیدی شرکت صنعتی رحمتی، مدل اسلوت هم شیک تر و لوکس تر است و هم از سایر مدل ها قیمت بالاتری دارد. بدیهی است مدل های ساده تر با متریال کمتر از قیمت های پایین تری برخوردار می باشند.

همچنین فراموش نکنید شرکت صنعتی رحمتی تولید کننده انواع دریچه تنظیم هوا در مدلهای متنوع با متریال مختلف از جمله آلومینیوم، آهن، استیل و چوب میباشد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 3

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه خطی فن کویل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

ورود به سایت