دریچه خطی زاویه دار

این نوع دریچه تنظیم جریان هوا که خطی است، در محل کنج ها یا گوشه های اسقف به صورت زاویه دار و اغلب عمود نصب می شود. به همین دلیل تحت عنوان دریچه خطی زاویه دار نامگذاری شده است. معمولاً این نوع دریچه‌ مناسب برای هوادهی سیستم ‌های تهویه مطبوع ساختمان‌ ها مانند داکت اسپلیت یا فن کوئل می باشد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

ویژگی خاص دریچه خطی زاویه دار، سطح داخلی آن است که به شکل زاویه دار ساخته شده و نصب می گردد و افت فشار آن نیز بسیار کم است. پره های این مدل دریچه ثابت است و قادر نیست هوا را در جهت های مختلف پرتاب نماید.

علاوه بر آن امکان ساخت دریچه خطی زاویه دار به دو شکل یک طرفه و دو طرفه نیز وجود دارد. نوع یکطرفه آن مناسب نصب در قسمت پیشانی دیوار و یا سقف های بلند تا ارتفاع 4 متر است و مدل دو طرفه بهتر است در سقف و دور از دیوارهای جانبی به کار رود.

ویژگیهای دریچه خطی زاویه دار

لازم به توضیح است که نصب این نوع دریچه به وسیله پیچ بر روی قاب نصب شده در لبه کانال انجام شده و علاوه بر قاب چوبی بر روی سقف هایی از جنس گچ، سیمان، آجر و یا ام دی اف قابل نصب می باشند. مضاف بر آن که این مدل دریچه خطی در تمامی ابعاد و حتی به همراه دمپر های دستی جهت باز و بسته کردن پره ها ساخته می شوند.

شرکت صنعتی رحمتی تولیدات متنوعی در زمینه دریچه تهویه هوا را دارا میباشد.

قیمت دریچه خطی زاویه دار

از جمله فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت دریچه های خطی زاویه دار عبارت است از تعداد دریچه مورد سفارش، نوع و مدل آن، ابعاد و رنگ دریچه و در نهایت قیمت روز ورق آلومینیوم که در کشور ما متاثر از نوسانات ارز می باشد.

قیمت دریچه خطی زاویه دار

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. 0

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه خطی زاویه دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =

ورود به سایت