در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

روش اندازه گیری دریچه تنظیم هوا

روش اندازه گیری دریچه تنظیم هوا

دریچه های تنظیم هوا به گونه ای اندازه گیری و نصب می شوند که از لحاظ فنی و کارکرد دریچه ها مشکلی بوجود نیاید و در عین حال بیشترین زیبایی در محل نصب ایجاد شود.

چرا اندازه گیری دریچه های تنظیم هوا حائز اهمیت می باشد؟

  1. اندازه گیری صحیح و استاندارد جایگاه دریچه باعث ساخت اصولی و همچنین نصب آسان دریچه ها می گردد.
  2. با اندازه گیری ابعاد اشتباه و به طبع ساخت اشتباه آن باعث بروز مشکلاتی در نصب آن و در نتیجه ظاهری نامناسب بر روی دیوار و سقف خواهد شد.
  3. اندازه گیری ابعاد دریچه های هوا اصولی باعث عملکرد بهتر هوادهی می شود.
  4. توجه به دقت و ظرافتی که کارخانه صنعتی رحمتی نسبت به ساخت دریچه ها به خرج میدهد، پیشنهاد ما جهت اندازه گیری ابعاد دریچه ها اعزام تکنسین های خبره این شرکت می باشد که به دنبال آن نصب دریچه های تنظیم هوا هم به عهده ایشان می باشد.
  5. دریافت تاییدیه نصب از کارفرمای محترم جزو استراتژی کارخانه صنعتی رحمتی می باشد که ما را در جهت بهبود خدمت رسانی یاری خواهد کرد .
  6.  اندازه دریچه های تنظیم هوا طبق استاندارد و ضوابطی صورت میگیرد که به دلیل حایز اهمیت بودن آن توسط تکنسین های مجرب کارخانه صنعتی رحمتی صورت می پذیرد.

مراحل اندازه گیری ابعاد دریچه های تنظیم هوا

  • جهت اندازه گیری ابعاد در ابتدای امر دو طرف فریم داخلی بر روی سقف یا دیوار که از قبل تعبیه شده است را به وسیله متر اندازه گیری میگیریم.
  • در اندازه گیری محل نصب دریچه باید هر دو طول و عرض آن متر شود زیرا ممکن است به اصطلاح دویدگی داشته باشد که باعث ساخت اشتباه دریچه و در نهایت جا نرفتن در محل نصب می شود.
  • مساله ای که دارای اهمیت بالایی می باشد این است که باید فاصله سطح کار تا دستگاه حداقل 10 الی 15 سانتیمتر باشد که اگر این فضا را نداشتیم بایستی از مدل های لولادار جهت باز و بسته شدن درب آن استفاده کنیم و در صورت داشتن فضای مناسب از سطح کار تا فنکوئل میتوان به دلخواه از مدل های وزنه ای نیز استفاده کرد.
  • ابعادی که باید اندازه گیری شوند باید داخل به داخل کار باشد، زیرا کلاف 5 سانتی متری دور کار را می پوشاند که نمای زیبایی به آن می دهد. اگر بیرون به بیرون باشد در نصب آن به مشکل خواهید خورد.
  • بدون کم و زیاد کردن ابعاد طول و عرض آن را با واحد سانتیمتر یادداشت می کنیم.
  • بعد از ساخت دریچه ها طبق اندازه های برداشت شده نوبت به نصب آن میرسد.
  • جهت نصب دریچه های تنظیم هوا دو روش کلی وجود دارد. روش اول پیچ از داخل می باشد که به دلیل مخفی بودن پیچ ظاهری زیباتر به دریچه می دهد به این دلیل مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد.
    روش دوم پیچ از رو می باشد که با توجه به نوع مدل دریچه ها و محل نصب از یکی از این دو روش استفاده خواهد شد.

روش اندازه گیری دریچه تنظیم هوا

دسته‌بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

ورود به سایت