در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دمپر کانالی یا همان دمپر بین کانال، یکی از تجهیزات مورد استفاده در تهویه مطبوع است. از دمپرهای مابین کانالی برای کنترل میزان هوای عبوری در کانال هوا استفاده میشود.

عملکرد دمپر بین کانال دقیقاً مانند عملکرد فلکه آب در مسیر خط لوله ی آب میباشد. از این وسیله برای قطع یا وصل یا کنترل مقدار هوای عبوری کانال استفاده میشود.

بارگذاری محصولات بیشتر

انواع دمپر بین کانال

دمپر مابین کانالی در دو نوع کلی برقی (موتوری) و دستی ساخته میشود. دمپر کانال هوا هم برای تنظیم میزان عبور هوا و هم مسدود کردن جریان هوا استفاده میشود.

جنس ساخت این تجهیز بیشتر از ورق گالوانیزه است ولی برای کاربردهای خاص براساس منطقه های آب و هوایی مختلف از ورق آلومینیوم استفاده میشود. همچنین برای کانالهای هوای اتاق تمیز (مثل اتاقهای عمل و…) از ورق استنلس استیل نیز استفاده می شود.

دمپر کانالی

دمپر کانالی از لحاظ شکل هندسی در دو نوع چهارگوش و گرد ساخته میشود. در دمپر بین کانال گرد، کارکرد دمپر به صفحه ی مسطح دایره ای شکل که در وسط مجرای دمپر قرار دارد مرتبط است. این صفحه توسط رابطی به دسته دمپر متصل میشود و دسته دمپر بصورت دستی یا برقی میتواند با تعیین وضعیت تیغه ی وسط دمپر میزان عبور هوا را تنظیم کند.

دمپر مابین کانال

در دمپر بین کانال چهارگوش به جای استفاده از یک تیغه از چند پرّه ی موازی استفاده میشود. این پره ها به وسیله یک اهرم به دسته برقی یا دستی متصل هستند.

ضخامت ورقی که برای ساخت دمپر مابین کانالی استفاده میشود براساس سایز دمپر از 0.6 میلیمتر به بالا میباشد.

قیمت دمپر مابین کانالی

برای تعیین قیمت دمپر بین کانالی باید فاکتورهایی نظیر تعداد سفارش، نوع آن (شامل دستی یا موتوری)، قیمت روز مواد اولیه و ابعاد دمپرها را در نظر گرفت.

برای اطلاعات کامل و مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت صنعتی رحمتی تماس بگیرید.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 5

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت