نمایشگاه دائمی محصولات کارخانه صنعتی رحمتی

کارخانه صنعتی رحمتی که متمرکز بر ساخت و فروش دریچه های تنظیم هوا می باشد بر آن آمده است تا محل دائمی جهت نمایش کلیه محصولات به منظور رفاه و رضایت مشتریان خود را ایجاد نماید و در همین راستا در سال گذشته شو روم خود را واقع در شهر دماوند شهرک صنعتی آیینه ورزان افتتاح نمود. در ادامه میتوانید از گالری عکسهای شو روم در این صفحه دیدن نمایید.

مشاهده عینی نمونه محصولات دریچه تنظیم هوا برای راحت‌تر کردن پروسه انتخاب و سفارش مشتریان، برای مجموعه رحمتی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است زیرا مشاهده ، بررسی و لمس محصولات به طور مستقیم منجر به درک تجربه واقعی از محصول می شود و سفارش را را تسریع می بخشد. و به طور کلی هدف از ایجاد نمایشگاه ایجاد امکان مشاهده فیزیکی دریچه های تنظیم هوا در راستای رضایت مشتریان ارجمند بوده است.

 

کارخانه صنعتی رحمتی با نیم قرن تجربه در حوزه تولید دریچه های تنظیم هوا، مفتخر است تا در شو روم دائمی، مجموعه کوچکی از تولیدات خود را جهت بازدید و سهولت در خرید در معرض بازدید مشتریان گرامی قرار دهد. و امیدواریم برای مقاصد مورد نظر مشتریان گرامی مفید و موثر واقع شود.

در این شو روم سعی شده است علاوه بر ایجاد زیبایی و تناسب متریال به بازدید کننده در راستای انتخاب نوع و مدل دریچه کمک شایانی نماید و تنوع کافی در نمایش محصولات تولید شده توسط کارخانه صنعتی رحمتی رعایت گردد که اینگونه سطح بالاتری از رضایت مندی را به مشتری ارائه می کند. شو روم کارخانه صنعتی رحمتی امکان بازدید، لمس محصولات از نزدیک و خرید آن را برای شما راحت می‌ کند. لازم به ذکر است که این شو روم با توجه به مساحت و ماهیت کلی هرگونه نیاز مشتری را برطرف می نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از شو روم مرکزی و دائمی کارخانه صنعتی رحمتی به نشانی شهر دماوند جاده فیروزکوه بعد از آبسرد شهرک صنعتی آیینه ورزان خیابان چهارم شرقی پلاک 30 مراجعه نمایند.




دسته‌بندی نمایشگاه ها
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 9 =

ورود به سایت