دریچه خطی 30 درجه دمپردار

دریچه خطی 30 درجه با دمپر بلند آلنی نوعی از دریچه هوای رفت به صورت زاویه دار است که به عنوان دریچه کولر متداول به کار میرود و با آچار مخصوص آلنی باز یا بسته میشود. جنس ساخت آنها اغلب ترکیبی از آلومینیوم و ورق گالوانیزه میباشد. دبی هوا در دریچه های خطی 30 درجه دمپر دار با استفاده از دمپر تنظیم میگردد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

کاربرد دریچه خطی 30 درجه دمپردار

به علاوه خوب است بدانید که این نوع دریچه خطی به صورت عادی در ساختمان های معمولی کاربرد ندارد. بلکه بیشتر برای ساختمان های ویژه یا تخصصی اداری و پتروشیمی ها مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که دمپر این دریچه بسیار تخصصی بوده و به صورت مخفی کار گذاشته می شود. به این ترتیب هر کاربری به دمپر آن دسترسی پیدا نمی کند.

دریچه دمپردار 30 درجه

در حقیقت کاربرد این دریچه هوا در ساختمان های اداری است که همه روزه افراد زیادی رفت و آمد دارند، ولی نمی خواهیم هر فردی دسترسی به تنظیم دریچه‌های دهش هوا داشته باشد. در این دریچه امکان تنظیم دقیق دبی هوا توسط دمپر به وجود می آید و دمپر موجب کنترل بهتر جریان هوا می شود.

قاب و پره های این مدل دریچه همگی از ورق آلومینیوم با ضخامت 1.25 میلی متر ساخته می شود. به همین علت دریچه ای مستحکم و مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. به علاوه این دریچه اغلب در دیوار‌ها یا پیشانی سقف کاذب ساختمان‌ها نصب می‌شود و به عنوان دریچه هوادهی جلوی داکت اسپلیت نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

دریچه کولر دمپردار

 

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 4

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت