دریچه تایلی گرد

دریچه آرمسترانگ گرد سقفی یا همان دریچه تایلی گرد سقفی به دو صورت تخت و برجسته قابل طراحی و ساخت است. این دریچه در ابعاد مختلف قابل ساخت هستند و با نصب در سقفهای کاذب علاوه بر هدایت هوا زیبایی دوچندانی به محیط میبخشند.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

دریچه تایلی گرد تخت

دریچه تایلی گرد تخت یا دریچه آرمسترانگ گرد تخت، بطور کلی از یک صفحه فلت از جنس آلومینیوم با ضخامت یک میلیمتر، که یک دریچه گرد تخت با قطر مشخص در مرکز آن تعبیه شده ساخته شده است.

این نوع دریچه تایلی هم می تواند بصورت صفحه مستقل چهارگوش ساخته شود و هم به شکل صفحه تایلی با فریم ساخته و ارائه شود. دریچه تایلی گرد تخت می تواند بصورت رابط گرد به مسیر اصلی کانال هوا اتصال پیدا کند.

دریچه تایلی گرد تختدریچه سقف آرمسترانگ گرد تخت هم میتواند برای مکش هوا و هم برای دهش هوا استفاده شود. اگر از این دریچه ها برای برگشت هوا استفاده شود، لزوماً نیازی به استفاده از دمپر هوا نیست.

از این دریچه ها برای خروج هوا بصورت تعدیل شده در محیط های گوناگون استفاده میشود. این دریچه هوا از خروج هوای داخل کانال بصورت پرتابی جلوگیری میکند.

دریچه تایلی گرد تخت هم میتواند درون شبکه های تایل سقف کاذب، نصب و تعبیه شود و هم به شکل مستقیم در بدنه ی سقف اصلی نصب شود. بدنه دریچه آرمسترانگ گرد با استفاده از رنگ کوره ای مرغوب در رنگهای متنوع توسط شرکت صنعتی رحمتی قابل تولید میباشد.

دریچه تایلی گرد تخت برجسته

دریچه تایلی گرد برجسته با ظاهر شکیل و دکوراتیوی که دارد بیشتر در سالنهای سینما، تئاتر، تالارها، هتلها و فضاهای تجاری و اداری و… مورد استفاده قرار میگیرد. ساختار تشکیل دهنده این نوع دریچه شامل صفحه ی فلت چهارگوش، با فریم و یا بدون فریم میباشد. در مرکز آن، دریچه گرد برجسته در قطرهای متنوع تعبیه و نصب می شود. این دریچه سقفی بوسیله یک رابط گرد به خط اصلی کانال هوا متصل میشود.

ساختار قسمت دریچه آرمسترانگ گرد برجسته بسیار شبیه دریچه گرد تخت می باشد. تفاوت آنها این دو مدل در این است که لایه های میانی این دریچه تایلی گرد برجسته بصورت مورب و زاویه دار در کنار هم قرار گرفته اند. این لایه بصورت هرم مونتاژ شده و باعث ایجاد طرحی زیبا در محیط می شوند.

دریچه آرمسترانگ گرد برجسته

دریچه تایلی گرد برجسته هم میتواند در صفحه تایلی بطور مستقل قرار گرفته و در حفره ی تایل های سقف کاذب قرار بگیرد و هم میتواند بصورت فریم دار در بدنه ی سقف اصلی نصب و استفاده شود. همچنین این دریچه هم میتواند دارای دمپر باشد و هم بدون دمپر باشد.

از دریچه آرمسترانگ گرد برجسته هم برای سیستم رفت یا دمش هوا و هم برای برگشت یا مکش هوا میتوان بهره گرفت. در صورتی که برای برگشت هوا از این دریچه استفاده میکنید، استفاده از دمپر لزومی نخواهد داشت.

سطحِ بدنه دریچه سقفی تایلی گرد برجسته بوسیله رنگ کوره ای و مرغوب در رنگهای متنوع توسط شرکت صنعتی رحمتی تولید و به بازار عرضه می گردد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 4.6 / 5. 5

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت