دریچه بازدید هواکش

یکی از انواع دریچه های بازدید ساختمانی که جزء دریچه های تاسیساتی است، همین دریچه بازدید هواکش است که در حقیقت هم وظیفه مکش و دهش هوا را برعهده دارد و هم به جهت تعمیرات و سرویس دوره ای در جلوی این تجهیزات نصب می گردد.

دسته‌بندی:

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

اگر بخواهیم به صورت دقیق تر شرح بدهیم باید بگوییم در مواقعی که به دریچه ای نیاز داریم که در عین حال که دسترسی به تاسیسات سرویس های بهداشتی یا شیر فلکه های آب و فاضلاب را در برای ما فراهم می کند، از همان محل دریچه مکش یا دهش هوا را هم انجام دهد، از دریچه بازدید هواکش استفاده می کنیم.پیشنهاد میکنیم محصولات هم خانواده یعنی دریچه بازدید سرویس بهداشتی و دریچه بازدید شیر فلکه را نیز مشاهده نمایید.

بنابراین دریچه بازدید هواکش هم جنبه پوشش دهی روی سطح و دسترسی به تاسیسات را در مواقع تعمیرات و بازبینی پیدا می کند و هم وظیفه هوادهی یا تخلیه و مکش هوا را بر عهده دارد.

انواع دریچه بازدید هواکش

در خصوص انواع مدل دریچه بازدید هواکش باید گفت که با توجه به توضیحات بالا بهتر است این نوع دریچه به صورت کاملاً سفارشی و بر حسب نیاز شما و کاربری سیستم تاسیساتی ساختمان شما تولید شود.

چرا که اگر از این مدل دریچه بخواهیم مکش هوا را بگیریم باید از انواع مدل های دریچه خطی مانند دریچه بازدید شیاردار یا انواع دریچه های مشبک سفارش دهیم و یا از انواع مدل هایی که در اطراف خود مکش دارند مانند مدل های دریچه بازدید گل سقفی که البته این مدل مناسب برای نصب در سقف آن فضا می باشد.

انواع دریچه بازدید هواکش

بنابراین جنس این مدل دریچه را بهتر است از متریال آلومینیوم سفارش دهید تا هر دوی این کاربری ها را با کیفیت بالاتری انجام دهد. در کنار همه این موارد، خوب است بدانید که مدل باز و بسته شدن درب این دریچه ها را می توانید به صورت قفل و لولا سفارش دهید یا به شکل چفتی یا مگنتی که به مدل انگشتی هم در بازار معروف است. برای مشاهده تمام مدلهای مشابه به صفحه دریچه بازدید آلومینیومی مراجعه کنید.

در پایان کارشناسان شرکت صنعتی رحمتی می توانند ضمن بازدید از ساختمان، با توجه به ابعاد دریچه مورد نظر شما و محل قرار گیری آن، بهترین مدل دریچه بازدید هواکش را به شما پیشنهاد بدهند.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 0 / 5. 0

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه بازدید هواکش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

ورود به سایت