دریچه بازدید فن کویل گل سقفی لولادار

    دسته‌بندی:

    • تضمین بهترین قیمت بازار
    • استفاده از مرغوب ترین متریال
    • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
    • پرسنل مجرب فنی

    دریچه بازدید فن کویل گل سقفی لولادار در محل هایی قرار میگیرد که فاصله دستگاه فنکوئل تا سقف کم باشد و نتوانیم از زیر فنکول وزنه ای استفاده کنیم. جنس این دریچه ها از آلومینیوم و پروفیل مرغوب می باشد. در ساخت این دریچه ها از جوش ارگون استفاده می شود و دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای می باشد.

    دریچه بازدید فنکویل گل سقفی لولادار

    ساختار و ویژگی‌های دریچه فنکویل گل سقفی لولادار

    دریچه‌های زیر‌فنکویل که در واقع نوعی دریچه‌های بازدید به شمار می‌آیند، هوای برگشت مورد نیاز سیستم فنکویل را تامین می‌کنند. این تامین هوا از طریق مکش از شیار دور تا دور درب انجام می شود. خوب است بدانید که درب این مدل دریچه به سمت پایین و توسط یک لولا باز و بسته می‌شود. قفل‌ها در مدل لولادار معمولاً از نوع قفل زیمنسی مخفی استفاده می‌شوند. در‌صورتی‌که ابعاد دریچه کوچک باشد، یک قفل روی آن کار گذاشته شده و در دریچه‌های بزرگتر دو قفل به‌کار می‌رود. این نوع دریچه ها یکی از انواع مختلف دریچه فن کویل محسوب میشوند و همچنین بسیار مشابه است با محصولاتی که به عنوان دریچه داکت اسپلیت تولید میشوند.

    دریچه بازدید فن کویل گل سقفی لولادار دو گل

    به‌علاوه این نوع دریچه زیرفنکویل هم به صورت قفل و لولا‌دار و مگنتی و هم در مدل‌های تک‌‌گل یا دو‌گل تولید می‌شود. مدل تک گل به مدلی گفته می‌شود که یک شیار برای مکش هوای دریچه زیرفنکوئل قرار داده شده است. دریچه های گل سقفی دوگل هم دو شیار در اطراف خود برای مکش هوا دارند. نکته قابل توجه آن که در شرکت صنعتی رحمتی دریچه‌های زیرفنکوئل مدل دوگل، همسطح با سقف کاذب ساختمان تولید می‌شوند.

    از‌طرفی این دریچه‌ها همراه با یک دریچه جلو فن‌کوئل که مخصوص هوادهی و اغلب از مدل خطی است، نصب می‌شود. از طرفی دیگر در میان مدل‌های مختلف دریچه زیرفنکویل، مدل گل سقفی لولادار پرفروش‌ترین دریچه‌های زیرفنکویل به شمار می‌آید. زیرا امتیازات آن فراوان است. از جمله آن که مکش هوای آن برای دستگاه زیرفنکوئل کافی و مناسب است. ضمن آن که ظاهر شکیل و زیبایی هم دارد.

    دریچه بازدید فن کویل گل سقفی لولادار

     

    برای امتیاز دهی کلیک کنید

    میانگین امتیازات 5 / 5. 2

    اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

    ورود به سایت