رابطه هواسازها و انتقال ویروس کرونا

همانطور که میدانید از سیستم های تهویه مطبوع برای حفظ دما و رطوبت هوای داخل خانه در سطح سالم و آسایش استفاده می شود. با افزایش سرعت جابجایی هوا و کاهش گردش مجدد هوا و افزایش استفاده از هوای بیرون  گسترش ویروس کرونا را درفضاهای داخلی کمتر میکند

نمیتوان به طور دقیق گفت که سیستم های تهویه مطبوع سبب انتقال کرونا می شود، اما از آنجا که بیشترین عامل انتقال ویروس کرونا  بوسیله سیستم تنفسی در زمان تنفس سرفه و یا صحبت بوده است بی تاثیر نیز نیست.

از این رو ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرده است که تجمعات در زیر یک سقف و تجمعات در فضایی که تهویه مناسبی ندارد میتواند مهمترین عامل بیماری در کشور باشد. به همین سبب منطقی است که حساسیت بیشتری بر روی دستگاه های  تهویه در این زمینه وجود داشت باشد. استفاده از دستگاه تهویه مناسب و با کیفیت  میتواند تاثیر زیادی بر قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشد.

شرکت صنعتی رحمتی تا به حال در تولید فیلترها و هواسازهای مرغوب پیشتاز بوده و  این اطمینان را به شما می دهد تا  بدون هیچ نگرانی و دغدغه هوایی نو به خانه ها و یا محل کارتان هدیه دهید.

اين شركت اكنون قادر است دريچه هایی توليد كند كه در كمتر شدن انتشار ويروس كرونا نقش به سزایی داشته باشند.

از جمله دريچه مورد نظر در فيلتر كردن ورودی هوا میتوان به فيلتر های سه لإيه فلزی تصفیه هوا، فيلتر صنعتی هوا ، فيلتر كيسه ای، فيلتر اليافی اشاره کرد. همچنین در موارد توليد واكسن ويروس کرونا در آزمايشگاه هاي معتبر از فيلتر باكس و پلنيوم باكس و انواع دريچه هاي خروجی هوا از جمله دريچه خورشيدی مورد استفاده قرار میگیرد.

لطفا برای اطلاعات کاملتر درباره سفارش و خرید این محصولات با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

 

 

دسته‌بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

ورود به سایت